Avlyst Barselbuldring

Dette arrangementet er over! Men fortvil ikke, arrangementet har alternative datoer som du kan delta på.
Avlyst: Denne aktiviteten er dessverre avlyst. Den arrangeres likevel flere datoer, så du kan vurdere å delta på en av disse.

Friluftshuset på Sørenga arrangerer nå buldring for foreldre som er hjemme i permisjon. Buldring er klatring på lave vegger uten tau. Faller du, lander du på myke tjukkaser. 
Buldrerommet er holdt av til barselbuldring hver tirsdag fra kl. 12-14, så du kan komme og gå som du vil i dette tidsrommet. Det er ingen krav til toppform eller ferdigheter. Det er mulig å parkere barnevogner rett utenfor buldrerommet for sovende babyer (husk babycall).

Pris for buldring
Medlem: kr. 55,-
Ikke-medlem: kr. 70,-
Betalingen skjer i Friluftshusets tursenter rett ved siden av buldrerommet. Her kan du også kjøpe DNT-medlemskap hvis du ønsker det. Klatresko kan du leie på Sørenga (kr. 25,-).


Adkomst
Kollektivt: T-bane, trikk eller buss til Oslo S eller Bjørvika. Følg gangbroen ved Operaen/Sukkerbiten over til Sørenga. Friluftshuset ligger rett ved Sørenga Sjøbad.
Med bil: Ta rv162 sørover, sving til høyre ad Sørengkaia. Det fins muligheter i betalingsparkering i P-huset på Sørengautstikkeren 1.

Utstyr til buldring
Ta på behagelige klær, joggesko eller klatresko hvis du har. Ta med egen flytende kalk, det er ikke kalk tilgjengelig i buldrerommet. Ta gjerne med en drikkeflaske med vann samt teppe eller vippestol til babyen.

Smittevern Covid-19

Deltakelse på barselbuldring forutsetter at du som deltaker er frisk, ikke har symptomer på luftveisinfeksjon og ikke er i karantene. Det er viktig at deltaker har fokus på god håndhygiene og at alle deltakere må holde minst en meter avstand til hverandre. Dersom du låner sko må du bruke sokker. Ta gjerne med deg din egen flytende kalk. Hold deg oppdatert på myndighetenes råd: https://www.fhi.no/nettpub/coronavirus/.

Det er krav om påmelding på barselbuldring på forhånd, så dersom du ikke har mulighet til å komme er det fint å si ifra slik at andre kan få muligheten til å ta din plass. Vi har satt maks antall på fem (voksne) deltakere.  

Kontaktinformasjon: